سیاست عین دیانت

وبلاگ شخصی بهزاد حقانی گلوگاهی

سیاست عین دیانت

وبلاگ شخصی بهزاد حقانی گلوگاهی

در این بلاگ، نظرات، خاطرات و تحلیل های سیاسی و اعتقادی یک مجاهد قبل انقلاب، رزمنده ی بعد انقلاب و انقلابی بعد از بازنشتسگی، منتشر میشود.

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

ضربهً علیٌ یَوم الخَندق اَفضل مِن عبادهِ الثَقَلین( پیامبر اعظم ص)

در برهه حساس کنونی شرکت در انتخابات و هر برگ رأی ملت ایران به مثابه ضربت شمشیر تاریخی حضرت امیرالمومنین علی ع در جنگ احزاب(خندق) است.

اگر تمامی احزاب و گروه ها از مشرکین و کفار و منافقین برای نابودی دین اسلام در جنگ احزاب در مقابل پیامبر ص صف کشیدند، امروز استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و همراهی و نوکری سرسپردگان منطقه ای و عوامل نفوذی داخلی برای شکست انقلاب اسلامی نوک پیکان حمله شان را روی سیبل انتخابات هدف گرفته اند.

انتخابات در جمهوری اسلامی در واقع یک رفراندم است و شرکت حداکثری به معنای داشتن پشتوانه مردمی انقلاب است ، با توجه به تلاشها و هزینه های سنگینی که دشمن برای گرفتن این پشتوانه عظیم صرف کرده و متأسفانه بخش اعظم از این هزینه از جیب ملت هم انجام شده که با ناکارامدی دولت آقای روحانی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و سیاست منفعلانه و التماسی خارجی و نگاه به بیرون و تضعیف سرمایه های داخلی رقم خورده است .

مردم عزیز و زمان شناس ایران باید بدانند :

امروز هر برگ رأی آنان و حضور در روی صندوقها ثواب و جایگاه ضربت شمشیر امیرالمومنین ع است. رأی دادن در 28 خرداد یعنی لبیک گفتن به ندای: هل من ناصر ینصرنی امام حسین ع است.

آنانی که در صندوق رأی حاضر نشوند به مثابه کسانی هستند که نظاره گر شهادت امام حسین ع بودند و از کنار آن حادثه عظیم براحتی گذشتند.

همه با هم در 28 خرداد با رأی دادن ، فریاد عملی مرگ برآمریکا سرمیدهیم.

بهزاد حقانی/ 27/3/1400

  • بهزاد حقانی
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

هشدار به نامزدهای جبهه انقلاب

در دام و تله جبهه غربگرای لیبرال قرار نگیرید

باقی ماندن چهار نامزد تا پایان رقابت انتخاباتی و کنار نرفتن به نفع سید محرومان آیت الله دکتر رئیسی خواست طرفهای مقابل و معاندین برای تجزیه و تفرق آرای نیروهای انقلابیست.

بر وسوسه قدرت فائق آیید و در دام مخالفین نیفتید

نگذارید تجربه تلخ 92 تکرار شود که تکرار آن پایمال شدن خون شهداء و زیرپا قرار گرفتن گلوی انقلاب و ولایت و ولایتمداران را در پیش خواهد داشت.

خاک پای فرزندان انقلاب / بهزاد حقانی/24/3/1400

 

  • بهزاد حقانی
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلابیگری به شعار نیست

یکی از مهمترین شاخصه انقلابیگری بصیرت نافذ و زمان شناسی است

اینکه بدانی دشمن کدام خیمه را هدف قرار داده است.

خطاب ما به نامزدها و علاقمندان جبهه انقلاب اینست :

 باتوجه به نفوذ عوامل جبهه لیبرال و غربگرا در ستادهای جبهه انقلاب ،  متوجه ترفندهای مرموزانه آنان باشیم ،

آنها هستند که در پوشش کارشناس به نامزدها و طرفدارانشان القاء میکنند که حضور هریک از آنها تا آخر انتخابات بخاطرجذب آرای خاکستریست تا داخل سبد رقبای ما نریزد!

دوستان عزیز : آیا کسانیکه در ستادهای این نامزدهای محترم حضور دارند و تبلیغ میکنند ، رأیشان به سبد آیت الله رئیسی ریخته میشود؟

یادمان باشد در اولین جلسه مناظره تیرهای زهرآگین همتی و مهرعلیزاده به سمت آیت الله دکتر رئیسی بوده است و همه شما را پوششی و سوپر پوششی معرفی کردند و الان هم دائم برماندن شما توئیت میزنند و سخنرانی میکنند.در دام وسوسه خناسان نیفتید.

یادمان باشد 200نفر از نمایندگان محترم مجلس و اکثریت اعضای محترم خبرگان و علما و نخبگان و دانشجویان و آحاد رنج کشیده جامعه از آیت الله دکتر رئیسی خواستند که بیایند و عهده دار سکان قوه مجریه شوند .

از شما بزرگواران عاجزانه میخواهم نگذارید سال 92 تکرار شود. ولایت وانقلاب درخطر است ، گفتمان امام راحل و شهدای عزیز بویژه سردار دلها حاج قاسم و فخری زاده در خطر است.

فاعتبروا یا اولی الابصار

بهزاد حقانی/26/3/1400  

  • بهزاد حقانی
  • ۰
  • ۰

مطالبه گری

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالبه گری از هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی

 

برابر تبصره 5 ماده 63 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا:

« در صورت اعتراض داوطلبان به تصمیمات و آرای هیأت های نظارت استان ، مراتب در هیأت مرکزی با حضور رئیس هیأت نظارت استان رسیدگی و ظرف مدت 5 روز از اعلام رد صلاحیت اعلام نظر میگردد، این رأی قطعی و لازم الاجرا است.»

هیأت مرکزی باید پاسخگو باشد که چرا بدون حضور رئیس هیأت نظارت استان داوطلبان رد صلاحیت شده را تأیید کرده است؟

 

این امر خلاف قانون و موجبات تضییع حق الناس از باب ورود افراد ناصالح در مسند امور میباشد ،لذا خواهان اجرای قانون و حفظ شأنیت و دفاع از عملکرد هیأت نظارت استان میباشیم.

بهزاد حقانی 19/3/1400

  • بهزاد حقانی
  • ۰
  • ۰

 

    درسی ماندگار از نیروهای انقلابی

 

در پی اعمال نفوذ و فشار و لابیگری بعضی از نمایندگان منفعت طلب استان مازندران بر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برای بازگرداندن تعدادی از نامزدهایی که به استناد مدارک و مستندات منابع شش گانه رد صلاحیت شده بودند،

سردار سعادتی ( رئیس ) و کیوان مرادیان ( معاون) و محمد آقاجانی ( دبیر اجرایی ) هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان استعفاء خود را تقدیم ریاست محترم مجلس نمودند.

این اقدام انقلابی در اجرای قسم و شرط قبولی این مسئولیت در اولین همایش مجمع نمایندگان استان توسط این نیروهای انقلابی و حزب اللهی بوده است .

در پی این اقدام مسئولیت شناسانه ،  شخص رئیس محترم مجلس جناب آقای دکتر قالیباف ورود پیدا کرده و موضوع را پیگیری نمودند تا حقیقت و صداقت عملکرد اعضای محترم هیأت نظارت استان ثابت گردید.

 

عدول از قانون خط قرمز نیروهای انقلابی است.

 

مدیران نالایق بالادستی و میانی که در سالهای حاکمیت دیوان سالاران و جماعت اشراف و مرفهین بی درد که جز به قدرت و منافع شخصی و تبار و قبیله و حزبی خود نمی اندیشند یاد بگیرند که اگر واقعا در مسندی تکیه زده اند نمی توانند در جهت حفظ منافع ملت و پایداری انقلاب کاری کنید باید استعفاء دهند.

درود بر نیروهای انقلابی و حزب اللهی

حقانی -16/3/1400

  • بهزاد حقانی