سیاست عین دیانت

وبلاگ شخصی بهزاد حقانی گلوگاهی

سیاست عین دیانت

وبلاگ شخصی بهزاد حقانی گلوگاهی

در این بلاگ، نظرات، خاطرات و تحلیل های سیاسی و اعتقادی یک مجاهد قبل انقلاب، رزمنده ی بعد انقلاب و انقلابی بعد از بازنشتسگی، منتشر میشود.

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلابیگری به شعار نیست

یکی از مهمترین شاخصه انقلابیگری بصیرت نافذ و زمان شناسی است

اینکه بدانی دشمن کدام خیمه را هدف قرار داده است.

خطاب ما به نامزدها و علاقمندان جبهه انقلاب اینست :

 باتوجه به نفوذ عوامل جبهه لیبرال و غربگرا در ستادهای جبهه انقلاب ،  متوجه ترفندهای مرموزانه آنان باشیم ،

آنها هستند که در پوشش کارشناس به نامزدها و طرفدارانشان القاء میکنند که حضور هریک از آنها تا آخر انتخابات بخاطرجذب آرای خاکستریست تا داخل سبد رقبای ما نریزد!

دوستان عزیز : آیا کسانیکه در ستادهای این نامزدهای محترم حضور دارند و تبلیغ میکنند ، رأیشان به سبد آیت الله رئیسی ریخته میشود؟

یادمان باشد در اولین جلسه مناظره تیرهای زهرآگین همتی و مهرعلیزاده به سمت آیت الله دکتر رئیسی بوده است و همه شما را پوششی و سوپر پوششی معرفی کردند و الان هم دائم برماندن شما توئیت میزنند و سخنرانی میکنند.در دام وسوسه خناسان نیفتید.

یادمان باشد 200نفر از نمایندگان محترم مجلس و اکثریت اعضای محترم خبرگان و علما و نخبگان و دانشجویان و آحاد رنج کشیده جامعه از آیت الله دکتر رئیسی خواستند که بیایند و عهده دار سکان قوه مجریه شوند .

از شما بزرگواران عاجزانه میخواهم نگذارید سال 92 تکرار شود. ولایت وانقلاب درخطر است ، گفتمان امام راحل و شهدای عزیز بویژه سردار دلها حاج قاسم و فخری زاده در خطر است.

فاعتبروا یا اولی الابصار

بهزاد حقانی/26/3/1400  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی