سیاست عین دیانت

وبلاگ شخصی بهزاد حقانی گلوگاهی

سیاست عین دیانت

وبلاگ شخصی بهزاد حقانی گلوگاهی

در این بلاگ، نظرات، خاطرات و تحلیل های سیاسی و اعتقادی یک مجاهد قبل انقلاب، رزمنده ی بعد انقلاب و انقلابی بعد از بازنشتسگی، منتشر میشود.

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

ضربهً علیٌ یَوم الخَندق اَفضل مِن عبادهِ الثَقَلین( پیامبر اعظم ص)

در برهه حساس کنونی شرکت در انتخابات و هر برگ رأی ملت ایران به مثابه ضربت شمشیر تاریخی حضرت امیرالمومنین علی ع در جنگ احزاب(خندق) است.

اگر تمامی احزاب و گروه ها از مشرکین و کفار و منافقین برای نابودی دین اسلام در جنگ احزاب در مقابل پیامبر ص صف کشیدند، امروز استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و همراهی و نوکری سرسپردگان منطقه ای و عوامل نفوذی داخلی برای شکست انقلاب اسلامی نوک پیکان حمله شان را روی سیبل انتخابات هدف گرفته اند.

انتخابات در جمهوری اسلامی در واقع یک رفراندم است و شرکت حداکثری به معنای داشتن پشتوانه مردمی انقلاب است ، با توجه به تلاشها و هزینه های سنگینی که دشمن برای گرفتن این پشتوانه عظیم صرف کرده و متأسفانه بخش اعظم از این هزینه از جیب ملت هم انجام شده که با ناکارامدی دولت آقای روحانی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و سیاست منفعلانه و التماسی خارجی و نگاه به بیرون و تضعیف سرمایه های داخلی رقم خورده است .

مردم عزیز و زمان شناس ایران باید بدانند :

امروز هر برگ رأی آنان و حضور در روی صندوقها ثواب و جایگاه ضربت شمشیر امیرالمومنین ع است. رأی دادن در 28 خرداد یعنی لبیک گفتن به ندای: هل من ناصر ینصرنی امام حسین ع است.

آنانی که در صندوق رأی حاضر نشوند به مثابه کسانی هستند که نظاره گر شهادت امام حسین ع بودند و از کنار آن حادثه عظیم براحتی گذشتند.

همه با هم در 28 خرداد با رأی دادن ، فریاد عملی مرگ برآمریکا سرمیدهیم.

بهزاد حقانی/ 27/3/1400

  • ۰۰/۰۳/۲۸
  • بهزاد حقانی

جنگ احزاب

رأی دادن

ضربت علی ع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی